Splošni Pogoji Poslovanja na Strani DSBUTIK.SI

Splošni pogoji spletne trgovine dsbutik.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino dsbutik.si (v nadaljevanju »trgovina« ali »dsbutik.si«) upravlja podjetje Spletna prodaja, Sabina Medjedović S.P. (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v sistem dsbutik.si, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje dsbutik.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

–          identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

–          kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta),

–          bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,

–          dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku),

–          pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

–          vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

–          način plačila in dostave,

–          časovno veljavnost ponudbe,

–          rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,

–          pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba dsbutik.si ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Prijava

V spletno trgovino dsbutik.si se ni potrebno prijavljati. Če želite opraviti nakup, morate samo izpolniti točne podatke ob oddaji naročila.

Načini plačila 

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

–          z gotovino ob prevzemu,

–          z nakazilom na račun upravitelja dsbutik.si –Sabina Medjedović s.p. po ponudbi/predračunu.

Način plačila uporabnik izbere v postopku naročila. Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Cene 

Cene veljajo za vse kupce na spletni strani dsbutik.si. Redna cena je označena ob artiklu. Za določene artikle pa v času akcije veljajo akcijske cene. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini ter pogoji plačila.
Kljub trudu, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu: »Naročilo potrjeno«). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in vežejo tako ponudnika kot kupca.

Darilni bon DSButik.si

Darilni bon je izkazni papir, ki ga Spletna prodaja, Sabina Medjedović s.p. (dsbutik.si) izda proti plačilu v obliki listine ali v elektronski obliki. Vsak darilni bon je označen z unikatno serijsko številko, ponudnik pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za blago, ki ga prodaja v spletni trgovini dsbutik.si. Darilni bon je mogoče kupiti v spletni trgovini dsbutik.si. Pri nakupu darilnega bona veljajo enaka določila, kot so navedena v Pogojih poslovanja. Veljavnost darilnega bona je 12 mesecev od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno.

Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. V primeru, da je vrednost nakupa nižja od vrednosti darilnega bona, se kupcu razlika ne povrne v denarju, temveč se mu v vrednosti ostanka vroči dobropis. Uporaba darilnega bona je možna preko vnosa unikatne kode darilnega bona v nakupnem procesu.

Postopek nakupa 

1. Naročilo sprejeto Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

2. Naročilo potrjeno Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Naročilo se zavrne, če se ugotovi, da ga pod danimi pogoji ni mogoče izvesti. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

3. Blago odpremljeno Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Dobavni rok

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 1-5 delovnih dni. Za izdelke, ki niso na zalogi, vam bomo ob morebitnem oddanem obrazcu za povpraševanje o artiklu, dobavni rok sporočili po enem izmed vaših kontaktov. Izdelki, ki niso na zalogi, so dobavljivi v roku 30 dni.

Dostava

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je paketni distributer GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če se s tem ne spreminjajo dogovorjeni pogoji oz. če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Cenik dostave

Cena dostave se obračunava po pavšalu in znaša 3€. V primeru nakupa nad 100€ vse stroške poštnine krije ponudnik – Sabina Medjedović S.P..

Pravica do odstopa nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). O nameravanem vračilu nas lahko kupec najkasneje v 14. dneh od prejetja blaga obvestiti po pošti ali na kontaktni e-naslov. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se prav tako šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, zapakirano v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila. Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca. Stroške pošiljanja in vračila blaga krije potrošnik sam, razen če je vnaprej pisno dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Prosimo, da izdelek vrnete v originalni in nepoškodovani embalaži. Priložen naj bo tudi račun.

Obrazec za vračilo artiklov si lahko najdete tako, da greste v rubriko “Zgodovina in podrobnosti naročil”, ki se nahaja v zavihku “Račun”. Tam odprete podropbnosti naročila in spodaj boste našli gumb (NAREDITE/IZPOLNITE OBRAZEC ZA VRAČILO BLAGA).

V kolikor je bilo blago, ki se ga želi vrniti, plačano v celoti ali delno z darilnim bonom, se v vrednosti darilnega bona kupcu vrne dobropis oz. sam darilni bon.

V primeru, da naročeno blago ne prevzamete ali napačno navedete svoj naslov za dostavo, ste nam dolžni povrniti stroške, ki so pri tem nastali (administrativni stroški, stroški pakiranja in pošiljanja ter vračila blaga).

Stvarna napaka

Pravice iz naslova stvarne napake. 37-37c člen Zakon o varstvu potrošnikov, lahko kupec uveljavlja pri prodajalcu, priložiti mora kopijo računa, ter pisno obvestilo o napaki in jo natančno opisati. Prodajalcu pa omogočiti da stvar pregleda.

Varnost 

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Komunikacija 

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če to uporabnik izrecno želi – oglasna sporočila boste prejemali, le če boste ob naročilu izrazili željo, da vam pošiljamo oglasna sporočila.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

–          jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

–          pošiljatelj bo jasno razviden,

–          različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne; prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

–          jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

–          željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Varstvo otrok 

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.

Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so njihovi starši oziroma skrbniki.

Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Arhiviranje pogodb

Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena na sedežu podjetja oz. na ustrezno varovanem oddaljenem strežniku podjetja.

 

Odveza odgovornosti 

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.

Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Ob morebitnih napakah na spletni strani dsbutik.si, ponudnik ne odgovarja za nikakršno škodo, ki bi uporabniku ob tem nastala.

Pritožbe in spori 

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Želimo vam veliko prijetnih in ugodnih nakupov!

DSButik.si

 

PRAVILA NAGRADNIH IGER

Opredelitev pojmov

Organizator nagradne igre je podjetje Spletna prodaja, Sabina Medjedović s.p., Društvena ulica 2, 1000 Ljubljana. Udeleženec nagradne igre je fizična oseba, ki v sodeluje v razpisanih nagradnih akcijah.

Dobitnike nagrad določi naključna funkcija računalniškega izbora ali komisija organizatorja.

Pravica sodelovanja v nagradni igri

Udeleženci nagradne igre so lahko fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre ter osebe zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo te nagradne igre. Pravne osebe ne morejo biti udeleženec nagradne igre. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri.

Pravila sodelovanja v nagradni igri

Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre.

Elektronsko nagradno žrebanje

V žrebanju lahko sodelujejo vsi udeleženci nagradne igre. En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat. Rezultat žreba je dokončen. Pritožba ni mogoča. Dobitnik bo o prejetju in načinu prevzema nagrade obveščen po elektronski pošti.

Obveznosti izžrebanca

Izplačilo nagrade v gotovini ni možno, ravno tako je ni mogoče zamenjati za drug artikel.

Dobitnik je dolžan organizatorju nagradne igre v pisni obliki (e-pošta) posredovati svoje osebne podatke – ime, priimek, naslov, e-naslov in telefonsko številko, vse najkasneje v sedmih dneh po prejemu obvestila, da je dobitnik nagrade.

V kolikor organizator nagradne igre v roku osmih delovnih dni od trenutka, ko dobitnik pošlje obvestilo o tem, da je bil izžreban, iz katerega koli razloga (npr.: dobitnik izjavi, da nagrade ne želi sprejeti, naslov ali elektronski naslov je nepopoln ali napačen ipd.) ne prejme vseh potrebnih podatkov ter izjave, da želi prejeti nagrado, se šteje, da dobitnik nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen.

 

Varstvo osebnih podatkov

Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Organizator sme osebne podatke, pridobljene od udeležencev uporabljati izključno za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja. Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za namene neposrednega trženja. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev nagrad organizira kot javni dogodek. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec dovoljuje, da se njegovo ime in naslov uporabijo v avdio, foto in video materialu organizatorja nagradne igre. Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojih osebnih podatkov v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade.

Objava pravil nagradne igre

Udeleženci nagradne igre z oddajo svojih podatkov prek vnosne forme na strani dsbutik.si soglašajo, da so s pravili seznanjeni in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.

 

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev dsbutik.si, pri registriranih članih pa še ostale podatke, ki jih oddajo ob registraciji.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.